Politica de swap/retur

Swap / Schimb de marime

Schimb de mărime? Nicio problemă! 😊
Trebuie să ai costumul medical perfect pentru tine! Dacă ai nevoie de o altă mărime, îți trimitem noi pe curier o noua marime, iar tu trebuie doar sa il dai la schimb pe cel „gresit”. Tot ce trebuie să faci este să ne trimiți un mesaj pe WhatsApp la +40 (750) 230 415, și noi ne ocupăm de restul! 🚚

Așteptăm mesajul tău cu drag! 💙

Politica de retur 

Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun sau sa renunțe la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de la:

  • ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun – în cazul în care Cumparatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat
  • ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese

Costul returului si / sau inlocuirii produsului, va fi suportat de magazin doar in cazul in care produsul livrat este defect sau altul fata de cel comandat. In caz contrar, costurile de transport vor fi suportate de catre client.

Costurile privind schimbul unui produs din motive care nu tin de vanzator sunt suportate de client, taxa de schimb fiind de 30 lei. (echiivalent cost de transport dus-intors)

* Conform legislatiei in vigoare, dreptul de retragere este aplicabil doar clientilor persoane fizice.

* Dreptul de retragere se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier.

 

Cum returnezi produsele

Renuntarea la cumparare va implica returnarea produsului in termenul specificat, cu toate accesoriile si impreuna cu ambalajul nedeteriorat. Toate componentele produsului NU trebuie sa prezinte urme de deteriorare, de uzura sau de folosire, altfel returnarea va fi refuzata.

– Pasul 1: Se trimite printr-un curier la alegere, la adresa de LIVRATORULUI (DAPSIS) , respectiv strada Aluviunii nr.8,Sector 4, Bucuresti.Cod postal:042104. Telefon: 0799285325

– Pasul 2: Se completeaza formularul de retur din ACEASTA PAGINA .Datele bancare sunt cele unde vi se va inapoia suma aferenta daca returul a fost efectuat conform si produsul&ambalajul nu prezinta semne de deteriorare (vezi reguli mai jos). DATELE BANCARE TREBUIE SA COINCIDA CU NUMELE de comanda (de pe factura).

ATENTIE!

1. Nu ne ocupam si de confirmarea primirii coletelor, confirmarea primirii se face utilizand codul awb pe site-ul curierului cu care ati ales sa trimiteti coletul retur.

2. De altfel, nu solicitam ridicarea coletului de la adresa ta. Te vei ocupa de chemarea curierului. Exista platforme precum woot, colete-online, unde pretul livrarii este mult redus

 

Nu se accepta la retur:

-Returul a fost trimis la sediu social 

– Produsele cu ambalajul deteriorat, fara etichetele si inscriptionarile specifice

– Produsele lipsite de accesoriile si componentele originale

– Coletele care au mentionata suma de ramburs pe eticheta de transport

– Coletele care au lipita eticheta AWB direct pe ambalajul original al produsului. Va rugam sa folositi o punga sau cutie pentru ambalarea produsului.

Cheltuielile de returnare vor fi suportate in totalitate de catre Cumparator iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 zile de la primirea returului.

In cazul in care nu se respecta conditiile de retur ale produselor, taxa de returnare a produsului refuzat este suportata de cumparator.

Deteriorarea produselor in timpul transportului ca urmare a ambalarii necorespunzatoare in cazul unei returnari de produs duce la refuzarea receptiei coletului si implicit refuzarea returului.

Rambursarea banilor

Dupa ce produsele au fost acceptate la retur, rambursarea banilor se va face intr-un cont bancar mentionat de client intr-un mail/document in colet, in termen de 15 zile lucratoare de la receptia produsului.

Pentru efectuarea transferului bancar trebuie sa specificati numarul contului IBAN si numele titularului.

Pentru orice probleme legate de comanda dumneavoastra care nu pot fi rezolvate, va rugam sa luati legatura cu cineva telefonic/whatsapp/instagram